vrijdag 10 augustus 2012

Nog heel even.....

Nog heel even.....

Dan mag ik weer genieten van plakvingertjes aan mijn broek, verfafdrukken op mijn shirt en kleiklontjes in mijn haren. Ik ga weer proberen te achterhalen wat er bedoelt wordt met blote sokken, ketenen en isseief! Struikelend over blokken en auto's, laverend tussen kinderwagens en poppenbedjes, huppelend tussen fietsen en stepjes kom ik de dag door.
Handen, wangen en billen mag ik poetsen en met wat geluk ook nog stoelen, tafels en muren. Al mijn creativiteit kan ik gebruiken om verdrietjes en ruzietjes op te lossen, maar ook om te knutselen en te kliederen. Mijn gevoel voor drama komt tot uiting in de verhaaltjes die ik voorlees en de liedjes die ik zing.

Eigenlijk word ik al moe als ik eraan denk.

Maar gelukkig weet ik dat ik het leukste werk van de wereld heb.
Vele armpjes om mijn nek, het beroep met de meeste knuffels, een natte kus op mijn wang, een opgedroogde traan achter een bibberige lach en ieder dag een voldaan gevoel.

Ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten