dinsdag 24 juli 2012

Mijn heerlijke, prachtige, snelle, makkelijke, hanteerbare telefoontje heeft het lumineuze idee gekregen om eigenhandig te besluiten met wie ik wel of geen contact mag hebben.

Mijn heerlijke, prachtige, snelle, makkelijke, hanteerbare telefoontje heeft het lumineuze idee gekregen om eigenhandig te besluiten met wie ik wel of geen contact mag hebben.
Dit is soms wel handig: bellers worden zonder pardon naar mijn voicemail doorverbonden. Uren later krijg ik dan soms een sms dat er een bericht is ingesproken. Ach ik heb vakantie dus wat kan er zo'n haast hebben? Maar mijn nieuwsgierigheid krijgt uiteindelijk toch de overhand en ik probeer mijn berichten af te luisteren.
Echter, wanneer mijn telefoon besluit dat het nog geen tijd is om terug te keren in de wereld vol gsmcontacten kan ik dus niet met mijn voicemail bellen. Ik weet alleen dat er iemand gebeld heeft en die voor mij zeer speciale iemand ( hij of zij heeft tenslotte iets proberen te melden aan mij: hoera ik heb vrienden!) heeft een bericht ingesproken. Dat is allemaal nog oke wanneer ik weet wie er gebeld heeft. Dan kan ik evt. even langsfietsen of via een andere telefoon terugbellen. (of diegene bewust negeren) Helaas hebben een aantal vrienden/kennissen/familieleden hun nummer afgeschermd. En dan weet ik dus alleen maar DAT er gebeld is en niet door wie.
Bij deze meteen mijn excuses voor al diegenen die zich door mij genegeerd voelen.
Nu heb ik een tijdje terug een bank besteld, daar is iets ietwat mee verkeerd gegaan en ze hebben hem pardoes uitgeladen, uitgepakt, ingepakt en weer ingeladen. Dus nu zitten we weer op tuinstoelen. Er zou echter een leenbankstel komen en daar word ik over gebeld. Aaarrrghh dat gaat nu dus niet! Gelukkig krijg ik dan eindelijk het slimme idee om mijn simkaart in een ander toestel te stoppen. Precies op tijd om een belletje te ontvangen dat er vandaag een leenbank geleverd gaat worden! Hoera! Zodra die binnen is ga ik er niet op liggen maar razend snel naar het Sony Ericsson Servicepunt om mijn telefoon een software reset en update te laten geven. Want een dag zonder mijn lievelingstelefoon is nog te doen, maar twee!?!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten