zaterdag 2 juni 2012

Buik-weg-stress

Buik-weg-stress

Ik ga een keer met een vriendin gaan stappen in Tilburg. Ik heb al wat last van losse huidspanning in samenwerking met de zwaartekracht, maar ach wat, ik ben gezond, gelukkig en mama. Dus ik zet me over de damesfrustraties heen en pers me in mijn meest feestelijke outfit. De bel gaat, ik ren voor zover dat lukt met mijn knieen tegen elkaar naar de voordeur en daar staat een Bordeau Rode Playmate op de stoep.
Euhhh oeps tegen zoveel geweld kan ik niet op. Ik overweeg nog even mijn lange hippierok aan te doen om het contast nog wat extra aan te zetten. Helaas lieve Lieta besluit dat zij al lang genoeg moed heeft lopen te verzamelen om deze catsuit aan te trekken. Dus als we nog langer wachten met vertrekken trekt ze de rits open en blijven we thuis!
Aangezien mijn vriend in huis rondloopt en ik hem al met rode koontjes naar al dat bordeaurode fluweel had zien loeren besluit ik dat ik Lieta beter meteen mee naar buiten kan sleuren. Achterop de fiets op weg naar het station heeft ze praatjes voor tien. Dat belooft een heerlijk avondje lachen te worden.

Wanneer we op de terugweg gestrekt in de trein liggen met onze hakken uit en de make-up in ons decollete vraag ik me eindelijk hardop af hoe het kan dat we zoveel lol hebben met zo weinig drank op. Het wijze antwoord dat daarop volgt bewijst meteen dat ik dus noooooit zo'n strakke catsuit aan hoef te doen: om te voorkomen dat ze moet plassen! Het is zo omslachtig om de buik-weg-string van die avond streep- en vouwloos aan te trekken, dat doet ze maar een keer per avond!

Toen ik dat hoorde moest ik zo hard lachen dat ik spontaan in mijn broek pieste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten