zondag 3 juni 2012

Wachten op pizza

Wachten op pizza

Het begint allemaal op de dag dat ik onverwacht alleen thuis ben.
Ik heb geen zin de geplande maaltijd alleen voor mijzelf te maken, dus kies ik voor een afhaal pizza. Deze zijn namelijk veel lekkerder dan een diepvries pizza en voor een zelfmaak pizza heb ik geen spullen in huis.

Eerst kijken op internet welke pizza ik wil, na een bijzonder moeilijk keuzemoment besluit ik de champignonnen te willen. Ik bestel 1x per jaar pizza en wil dan natuurlijk de allerlekkerste!

Twintig minuten later zit ik op de bank, wijntje erbij, muziekje aan, kaarsje op tafel en de hond kwijlend onder de salontafel. Er zou maar eens een stukje vallen! Dan win ik het nooit van een hond die al in starthouding klaarligt. Ik lig namelijk in relax en geniet houding.
Hmmm ik kan nog net bij mijn nieuwe telefoontje, even kijken of ik een foto van pizza met hond kan maken.
Helaas ze springt meteen op zodra ik het toestel in mijn hand heb. Terwijl ik nog een hapje neem, kruipt ze teleurgesteld maar hoopvol terug naar haar plekje. Onverwacht maak ik toch nog een leuke foto!

Na dit Kodakmoment hou ik in mijn linkerhand een pizzapunt en kan ik met mijn rechterhand mooi mijn tablet besturen. De pizza bevalt me erg goed en wanneer ik facebook open zie ik dat de pizzaboer ook een pagina heeft. Snel vriendjes worden, dan kan ik de volgende keer makkelijker kiezen, alhoewel, volgend jaar .... weet ik niet of ik daar nog aan denk.....
Mijn ogen dwarrelen over de pizzapagina en opeens zie ik iets interessants: een foto wedstrijd! Nou ja, " maak een foto met je bestelling erop" zie ik staan, dat heb ik net gedaan! Ha, dat heeft zo moeten wezen, ik ga deze wedstrijd winnen!
Bijkomend voordeel van mijn telefoontje: je kunt foto's in een keer op facebook plaatsen, reuzehandig, nu tenminste.

Een week later weet ik dat ik komend jaar extra hard zal moeten gaan lopen en flink op mijn benzine kosten zal gaan besparen, want alles moet voorlopig op de fiets gebeuren. Dit jaar zal ik iedere week in mijn relax en geniet houding genieten van mijn gratis pizza!
Hoera ik heb gewonnen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten