zondag 17 juni 2012

Samen spelen.....

Jippie, ik heb weer een nieuw spel op mijn tabletje!

Natuurlijk weer zeer verslavend, want daar worden ze voor ontwikkeld denk ik.
Volgens mij willen de gamebedenkers graag in hun eentje genieten van de rust in het bos, doen ze graag in lege winkels hun boodschappen en rijden ze het liefst door verlaten straten!
Niets zo mooi als veel mensen thuis met hun spelcomputertje in de weer!

Maar goed, daar ging het eigenlijk niet om. Ik speel tegenwoordig een bordspel op de computer. Handig, want er kunnen geen onderdelen kwijt raken! Ook kan er niemand uit frustratie het bord omgooien en..... ik hoef niet te wachten tot er iemand thuis komt die met mij een spelletje wil doen. Het is alsof de computer altijd kwispelend met een bal in zijn bek staat te wachten tot IK zin heb in een spelletje!

Nu kun je de meeste spellen spelen met andere (vreemde) spelers, dus het duurde even tot ik doorhad dat mijn tablet zich een naam toegeeigend had. In het begin dacht ik dat ik toevallig iemand gevonden had die net zo enthousiast als ik begonnen was en niet kon stoppen. Net toen ik me zorgen over haar begon te maken ( ze was echt ieder moment online) en ik op zoek ging naar de chatfunctie bedacht ik me dat die naam wel eens fake kon zijn. Toen had ik een nieuwe uitdaging: op de meest vreemde momenten heb ik ingelogd. Ze was er altijd!
Daarom noem ik mijn tabletje voortaan maar bij de naam die ze zelf gekozen heeft: Barbara.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten